skip to main
|
skip to sidebar
fredag 5 februari 2010
Ur grodperspektiv
En naturlig inramning
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Studier vid Karlstad Universitet
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2010
(3)
▼
februari
(2)
Ur grodperspektiv En naturlig inramning
Denna Bild tog jag ute vid havet i Glommen, utanfö...
►
januari
(1)
Om mig
SofieChristiansson...
I'm studying by Karlstad's University and going to be primary school teacher för the ages 6 to 11/12. Now I'm studying the course Grammar and written proficiency.
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar