fredag 5 februari 2010





Ur grodperspektiv











En naturlig inramning




















tisdag 2 februari 2010


Denna Bild tog jag ute vid havet i Glommen, utanför Falkenberg.
Det är vacker solnedgång Med massa fina färger. Men när jag tittade på den nu så tänkte jag på det som Dan sa på föreläsningen sista dagen i Karlstad. Horisontlinjen i mitten av fotot. Jag har ingen egen teori till varför det är så...

söndag 31 januari 2010

Hej!

Då har man startat sin första blogg.. Trodde aldrig att man skulle göra detta, men nu så är den här. Det är klurigt med vad man egentlgien ska skriva i en blogg, tycker jag. Varför skulle folk egentligen vilja veta vad jag har gjort idag eller vad jag köpte på H&M igår. Men jag hoppas att man kanske kan få fram lite roligare ämnen att skriva om och att de bilder jag lägger ut kommer vara intressanta. Det känns som att eftersom att de som kommer läsa denna blogg är blivande studenter (för det mesta iallafall kanske) mina framtida kollegor. Och då är det, förhoppningsvis, roligare att läsa och kommentera.

Satt och käkade frukost innan och då kände jag att jag definitivt egentligen borde haft framme kameran! 2 meter utanför köksfönstret stod 2 rådjur och betade och kikade in på oss i huset. De är så söta så det hade varit ett roligt första foto att lägga ut här. Men jag får väl återkomma en annan gång med foton, när man har lite rolgia bilder att lägga ut...