fredag 5 februari 2010





Ur grodperspektiv











En naturlig inramning




















tisdag 2 februari 2010


Denna Bild tog jag ute vid havet i Glommen, utanför Falkenberg.
Det är vacker solnedgång Med massa fina färger. Men när jag tittade på den nu så tänkte jag på det som Dan sa på föreläsningen sista dagen i Karlstad. Horisontlinjen i mitten av fotot. Jag har ingen egen teori till varför det är så...